Курсові роботи
Permanent URI for this collectionhttp://dspace.htek.org.ua/handle/123456789/59
Browse
Item Особливості здійснення персональних продажів(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2023) Убейко ОлегItem Основні елементи реалізації процесу просування товарів виробничого призначення(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2023) Качур АндрійItem Основні чинники, що впливають на формування комплексу просування підприємства(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2023) Сінянський ВладиславItem Критерії та ознаки сегментування промислового ринку(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2023) Дзюба АндрійItem Комунікативний інструментарій створення іміджу підприємства (товару)(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2023) Шульга ОлександрItem Основні засоби розповсюдження реклами на промисловому ринку(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2023) Корнійчук ВолодимирItem Сутність і етапи процесу просування товарів виробничого призначення(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2023) Здоровко СергійItem Особливості сегментації промислового ринку(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2023) Герус СергійItem Специфіка проведення промислових виставок та ярмарків(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2023) Перечипидорога ОльгаItem Основні чинники, що впливають на формування комплексу просування підприємства(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Вараксіна ВікторіяItem Інтерактивні комунікативні технології в маркетингу(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Перевозник АрінаItem Особливості дослідження поведінки корпоративних споживачів(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Хоменко В'ячеславItem Оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Кириленко АльбертItem Спонсорство як елемент комунікаційної політики підприємства(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Зарубєєв МаксимItem Реклама як основний інструмент маркетингової комунікації на споживчому ринку(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Романів ОленаItem Основні елементи реалізації процесу просування товарів виробничого призначення(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Мартинов ОлександрItem Основні елементи реалізації процесу просування споживчих товарів(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Кузьменко ІгорItem Особливості сегментації промислового ринку(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Сукневич ВладиславаItem Аналіз напрямків та методів маркетингових досліджень на промисловому підприємстві(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Вітренко АльбінаItem Особливості здійснення персональних продажів(ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ», 2024) Кунєєв Олександр