Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.htek.org.ua:8080/jspui/handle/123456789/759
Назва: Основні елементи реалізації процесу просування товарів виробничого призначення
Інші назви: Маркетингові комунікації
Автори: Качур, Андрій
Дата публікації: 10-гру-2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.htek.org.ua:8080/jspui/handle/123456789/759
Розташовується у зібраннях:ОПП Комерційна діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Качур_МР-22.docx62.35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.