ОПП Комерційна діяльність Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 14 з 14
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023-12-03Комунікативний інструментарій створення іміджу підприємства (товару)Шульга, Олександр
2023-12-18Місце паблік рілейшенс у комплексі просуванняТищенко, Ігор
2023-12-11Специфіка проведення промислових виставок та ярмарківПеречипидорога, Ольга
2023-12-16Реклама та зв’язки з громадськістю на промисловому ринкуАнісімов, Михайло
2023-12-28Класифікація і характеристика посередників на промисловому ринкуМірошниченко, Ілля
2023-12-16Сутність і етапи процесу просування товарів виробничого призначенняЗдоровко, Сергій
2023-12-16Основні чинники, що впливають на формування комплексу просування підприємстваСінянський, Владислав
2023-12-10Основні елементи реалізації процесу просування товарів виробничого призначенняКачур, Андрій
2023-12-22Критерії та ознаки сегментування промислового ринкуДзюба, Андрій
2023-12-18Особливості здійснення персональних продажівУбейко, Олег
2023-12-28Основні типи каналів розподілу товарів виробничого призначенняНестерцов, Олександр
2023-12-28Реклама як основний інструмент маркетингової комунікації на споживчому ринкуСтаров, Дмитро
2023-12-20Особливості сегментації промислового ринкуГерус, Сергій
2023-12-18Основні засоби розповсюдження реклами на промисловому ринкуКорнійчук, Володимир
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 14 з 14