Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.htek.org.ua:8080/jspui/handle/123456789/760
Назва: Основні чинники, що впливають на формування комплексу просування підприємства
Інші назви: Маркетингові комунікації
Автори: Сінянський, Владислав
Дата публікації: 16-гру-2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.htek.org.ua:8080/jspui/handle/123456789/760
Розташовується у зібраннях:ОПП Комерційна діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Сінянський_МР-22.pdf277.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.