Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.htek.org.ua:8080/jspui/handle/123456789/758
Назва: Критерії та ознаки сегментування промислового ринку
Інші назви: Маркетингові комунікації
Автори: Дзюба, Андрій
Дата публікації: 22-гру-2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.htek.org.ua:8080/jspui/handle/123456789/758
Розташовується у зібраннях:ОПП Комерційна діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Дзюба_МР-22.pdf260.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.