Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.htek.org.ua:8080/jspui/handle/123456789/755
Назва: Реклама як основний інструмент маркетингової комунікації на споживчому ринку
Інші назви: Маркетингові комунікації
Автори: Старов, Дмитро
Дата публікації: 28-гру-2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.htek.org.ua:8080/jspui/handle/123456789/755
Розташовується у зібраннях:ОПП Комерційна діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курсова_робота_Старов.rtf4.39 MBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.