ОПП Комерційна діяльність Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 14 из 14
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023-12-03Комунікативний інструментарій створення іміджу підприємства (товару)Шульга, Олександр
2023-12-18Місце паблік рілейшенс у комплексі просуванняТищенко, Ігор
2023-12-11Специфіка проведення промислових виставок та ярмарківПеречипидорога, Ольга
2023-12-16Реклама та зв’язки з громадськістю на промисловому ринкуАнісімов, Михайло
2023-12-28Класифікація і характеристика посередників на промисловому ринкуМірошниченко, Ілля
2023-12-16Сутність і етапи процесу просування товарів виробничого призначенняЗдоровко, Сергій
2023-12-16Основні чинники, що впливають на формування комплексу просування підприємстваСінянський, Владислав
2023-12-10Основні елементи реалізації процесу просування товарів виробничого призначенняКачур, Андрій
2023-12-22Критерії та ознаки сегментування промислового ринкуДзюба, Андрій
2023-12-18Особливості здійснення персональних продажівУбейко, Олег
2023-12-28Основні типи каналів розподілу товарів виробничого призначенняНестерцов, Олександр
2023-12-28Реклама як основний інструмент маркетингової комунікації на споживчому ринкуСтаров, Дмитро
2023-12-20Особливості сегментації промислового ринкуГерус, Сергій
2023-12-18Основні засоби розповсюдження реклами на промисловому ринкуКорнійчук, Володимир
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 14 из 14